PRIPRAVTE SA NA SEZÓNU A KÚKNITE NA VŠETKY NOVINKY ☀️ ✌️

Vrátenie, reklamácie, záruka

Vrátenie hier bez starostí

Našim hrám veríme, a tiež veríme, že sme urobili maximum preto, aby ste si správne vybrali. Napriek tomu, ak by ste s našou hrou neboli spokojní, ponúkame možnosť vrátenia (nepoužitej hry v nepoškodenom obale) do 30 dní od vášho nákupu, bez udania dôvodu. Pokiaľ máte akúkoľvek pripomienku týkajúcu sa vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať.

Proces vrátenia vám chceme maximálne uľahčiť - ozvite sa, a spoločne celú situáciu prejednáme a vyberieme možnosti, ako ju vyriešiť čo najlepšie.

  • Nepoužitý tovar vložte do krabice s vyplneným formulárom pre odstúpenie od kúpnej zmluvy.

  • Krabicu vhodne zabaľte, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu tovaru.

  • Tovar zašlite na adresu našej prevádzky: STOA-Zahradní minigolf s.r.o, Srbkova 3/1, Zlonín 25064, Česká republika.

  • V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku, v tomto prípade nebude prevzatý.

  • Na e-mail info@zahradnazabava.sk nás informujte, že tovar zasielate späť. O všetko ďalšie sa postaráme.

Vrácení her

Reklamácia hier

Neteší nás to, ale nikto nie je neomylný. K vašej reklamácii pristupujeme s maximálnou starostlivosťou a zodpovednosťou. O výsledku reklamácie vás budeme informovať najneskôr do 30 pracovných dní. Ak máte akúkoľvek pripomienku týkajúcu sa reklamácie, určite nás neváhajte kontaktovať.

Nespornou výhodou u nás je, že pokiaľ je to možné, tovar vymeníme a reklamáciu riešime obratom. 

Ako postupovať v prípade reklamácie?

  • Informujte nás, prosím, najskôr telefonicky alebo e-mailom o reklamácii tovaru.

  • Vyplňte reklamačný list (ktorý je dostupný na konci stránky v Obchodných podmienkach).

  • Vadu tovaru popíšte čo najpodrobnejšie, môžete pridať foto alebo inú dokumentáciu. Reklamačný list vytlačte a podpíšte.

  • Reklamačný list vložte do zásielky s reklamovaným tovarom. Tovar je potrebné zabaliť tak, aby obal dostatočne bránil poškodeniu výrobku.

  • Spoločne s reklamačným listom priložte kópiu daňového dokladu. Tovar zašlite vždy kompletný, nie iba poškodenú časť.

  • Celú zásielku potom odošlite na našu adresu: STOA-Zahradní minigolf s.r.o., Srbkova 3/1, 250 64, Zlonín, Česká republika.

Vybavenie reklamácie

  • Ako výrobca a dovozca reklamáciu odborne posúdime.

  • Pokiaľ bude reklamácia oprávnená - zašleme vám opravený výrobok, nový kus, alebo vám vrátime nákupnú cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladov spojených s reklamáciou (poštovného) v primeranej výške.

 

Záručná doba

Záruka sa vzťahuje na výrobné vady výrobkov alebo iné vady, ktoré neboli spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním, použitím výrobku v rozpore s jeho účelom alebo návodom k obsluhe alebo mechanickým poškodením.

Poškodenie z dôvodu nevhodného používania, nesprávnej manipulácie alebo úmyselného poškodenia nemôže byť uznané ako nárok na reklamáciu. Záruka sa ďalej nevzťahuje na bežné opotrebovanie komponentov hier.

Potvrdenie záruky a daňový doklad

Daňový doklad/faktúru posielame v zásielke spolu s tovarom. K uplatneniu reklamácie u nás vám stačí daňový doklad/faktúra.

 

Reklamačný list

Reklamačný list vo formáte PDF si môžete stiahnuť.

Formulár odstúpenia od zmluvy

Sťahovať môžete vo formáte PDF.