Najlepšie hry na koberec práve online. Pozrite sa.

Vrátenie, reklamácie, záruka

Vrátenie tovaru bez starostí

Našim hrám veríme, a tiež veríme, že sme urobili maximum preto, aby ste si správne vybrali. Aj napriek tomu, že by ste s našou hrou neboli spokojní, ponúkame možnosť vrátenia (nepoužitej hry v nepoškodenom obale) do 30 dní od vášho nákupu, bez udania dôvodu. Pokiaľ máte akúkoľvek pripomienku týkajúcu sa vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať. 

Proces vrátenia vám chceme maximálne uľahčiť - ozvite sa, a spolu to celé prejednáme a vyberieme možnosti, ako to spraviť čo najlepšie.garance1

REKLAMáCia tovaru

Nie sme za to radi, ale nikto nie je neomylný. K vašej reklamácii pristupujeme s maximálnou starostlivosťou a zodpovednosťou. O výsledku reklamácie vás budeme informovať maximálne do 30 pracovných dní. Ak máte akúkoľvek pripomienku týkajúcu sa reklamácie, určite nás neváhajte kontaktovať.

Výhodou u nás je, pokiaľ je možné, že tovar vymeníme a reklamáciu následne riešime obratom. 

Záruka a reklamace

Ako POSTUPOVAŤ V PrÍPADe REKLAMáCiE?

  • Informujte nás prosím najskôr telefonicky alebo e-mailom o reklamácii tovaru.

  • Vyplňte reklamačný list (ktorý je dostupný na konci stránky v Obchodných podmienkach).

  • Vadu tovaru popíšte čo najpodrobnejšie, môžete pridať foto alebo  inú dokumentáciu. Reklamačný list vytlačte a podpíšte.

  • Reklamačný list vložte do zásielky s reklamovaným tovarom. Tovar je potrebné zabaliť tak, aby obal dostatočne bránil poškodeniu výrobku.

  • Spoločne s reklamačným listom priložte kópiu daňového dokladu. Tovar zašlite vždy kompletný, nie iba poškodenú časť.

  • Celú zásielku potom odošlite na našu adresu: STOA-Zahradní minigolf s.r.o., Zlonín 3, 250 64, Česká republika.

VYbavenie REKLAMáCiE

  • Ako výrobca a dovozca reklamáciu odborne posúdime.

  • Pokiaľ bude reklamácia oprávnená - zašleme vám opravený výrobok, nový kus, alebo vám vrátime nákupnú cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladov spojených s reklamáciou (poštovného) v primeranej výške.

 

Záručná doba

Dĺžka záruky na predávaný tovar je 24 mesiacov (pokiaľ je tovar kupovaný na firmu/organizáciu - IČO, riadi sa záruka podľa obchodného zákoníka a doba záruky je 6 mesiacov). Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru zákazníkom.

Záruka sa vzťahuje na výrobné vady výrobkov alebo iné vady, ktoré neboli spôsobené neodborným alebo nešetrným zachádzaním, použitím výrobku v rozpore s jeho účelom alebo návodom k obsluhe alebo mechanickým poškodením.

Poškodenie pri nevhodnom používaní, nesprávnej manipulácii alebo úmyselné poškodenie sa nemôže brať ako nárok na reklamáciu. Záruka sa ďalej nevzťahuje na bežné opotrebovanie komponentov hier.

Potvrdenie ZÁRUKY A DAŇOVÝ DOKLAD

Daňový doklad/faktúru posielame v zásielke spolu s tovarom. K uplatneniu reklamácie u nás vám stačí daňový doklad/faktúra.

 

Reklamačný list

Reklamačný list vo formáte PDF si môžete stiahnuť nižšie.